Článek
Přeplňovaný benzínový tříválec o zdvihovém objemu 1,5 litru má největší výkon 100 kW/136 k. Maximální točivý moment 220 Nm je k dispozici od 1250 otáček.
Elektromotor, umístěný pod podlahou zavazadlového prostoru, nabízí výkon 65 kW/88 koní a 165 Nm od nulových otáček.
Zatímco benzínový motor svůj výkon posílá na přední kola, elektromotor „zásobuje” zadní nápravu. Převodovka Steptronic je automatická a má šest rychlostních stupňů.
Zrychlit na „stovku” je otázku 6,9 sekundy, nejvyšší rychlost Mini neuvádí. Normovaně naměřená spotřeba má hodnotu 2,1 l/100 km, platí však pouze při plně nabitých bateriích a je nutné ji brát jako hodně orientační.
První hybrid Mini dovede jet do rychlosti 125 km/h a vzdálenosti 40 km čistě na elektrický pohon. Za pozornost stojí fakt, že lithium-iontový akumulátor lze nabít speciální nabíječkou Wallbox za 2 hodiny a 15 minut, přičemž nabíjení z běžné 230V zásuvky prý zabere jen o hodinu déle.
Baterii tvoří pětice modulů (každý se skládá ze šestnácti článků). Společně s elektromotorem se vyrábí v továrně v německém Dingolfingu, kde se produkují baterie a elektromotory i pro značku BMW.
Prodejní cenu zatím Mini neoznámilo.