Design vozu je opravdu značně dramatický. Velmi zešikmená příď i čelní okno, stejně jako rychle ustupující zadní partie mohou navodit dojem, že jde o kupé. Ale tak to není. Ovšem vezměme v potaz filozofii značky a její výhledy na budoucnost.

Je to pár měsíců, co Mitsubishi oznámilo, že s Lancer EVO X je konec a další nebude. Lancer nebude. Prostě se neprodává, tak není zapotřebí. Firma se zaměří na SUV a nové EVO s pořadovým číslem XI, tedy bude také na vysokém podvozku.

Mitsubishi GT-PHEV

Mitsubishi GT-PHEV

FOTO: Mitsubishi

Mitsubishi GT-PHEV

Mitsubishi GT-PHEV

FOTO: Mitsubishi

A ve světle téhle informace se vás ptáme a vy hlasujte v anketě, jestli si myslíte, že tohle by klidně mohlo být EVO?

Ovšem pod kapotou se objevuje něco, co asi tak úplně na závodění není. Přední kola pohání spalovací motor, zadní pak dva elektromotory. Jejich spolupráce se nazývá Super All Wheel Control (S-AWC). Na čistě elektrický pohon má auto dojet 120 km, ve spojení obou agregátů se tahle vzdálenost prodlouží až na 1200 km.

Jak je to možné? Přesně nevíme. Zatím nám Mitsubishi pouze prozradilo, že auto si sahá do centrální databáze, takže zná dopředu nejen dopravu, ale také třeba počasí na trase apod., a tomu se přizpůsobuje.

Mitsubishi GT-PHEV

Mitsubishi GT-PHEV

FOTO: Mitsubishi