Mercedes samoříditelný autobus předvedl v Amsterodamu na 20 kilometrů dlouhé trase. Během ní autobus samočinně zastavoval na zastávkách i semaforech. Z bezpečnostních důvodů byl pochopitelně za volantem řidič, který by případně korigoval potenciálně chybná rozhodnutí.

V autobusu, který automobilka nazývá jednoduše Future Bus (autobus budoucnosti) byla v rámci natáčení propagačního spotu i hrstka předem vybraných cestujících. Díky funkci pro autonomní řízení CityPilot mohl samořiditelný autobus jet rychlostí až 70 km/h. Futuristický autobus má místo zpětných zrcátek kamery a další desítky kamer hlídají například to, zda před ním třeba nepřejde nepozorný chodec.

Interiér je velmi vzdušný, Mercedes ale neudává počet míst k sezení, kapacita je v porovnání s běžnými městskými autobusy v tomto uspořádání podprůměrná. Samozřejmostí je pak připojení k internetu nebo dezdotykové dobíjení mobilních telefonů.