Hlavní obsah

Mitsubishi L200 stojí 310 mm nad zemí

Pickup Mitsubishi L200 je opravdu velké auto. V terénu se vůbec neztratí. Ale když někdo potřebuje, může dostat pořádný nášup terénních steroidů. Třeba od delta4x4.

Foto: delta4x4

Mitsubishi L200 delta4x4 Beast

Článek

Samozřejmě že můžete hledat specializovanou firmu na zvedání a vyztužování podvozků, ale to bude dost dlouho trvat a stát to bude pořádný ranec peněz. U delta4x4 pracují na terénních vozech už nějakou dobu. Začali s bezpečnostními rámy a postupně rozjeli kompletní nabídku v prvotřídní kvalitě. Objednat si můžete cokoli i samostatně, dodávka je do týdne a díly posílají i poštou.

Námi prezentované Mitsubishi L200 je už v základní verzi hodně dobrý terénní vůz. Nájezdový úhel vepředu je 30°, vzadu pak 25°. Světlá výška ke skříni diferenciálu je 205 mm. Takže není třeba se bát nějakých terénních nerovností, tohle auto si s nimi poradí.

Foto: delta4x4

Mitsubishi L200 delta4x4 Beast

Foto: delta4x4

Mitsubishi L200 v sériovém provedení

Delta4x4 připravila konverzi na klasický terénní BigFoot. Speciální nové pružení a další komponenty ke zvednutí auta o více než 10 cm stojí 1700 euro (45 900 Kč), s montáží pak vyjdou na 3600 euro (97 200 Kč). Nové sedmnáctipalcové Beadlock ráfky s gigantickými terénními pneumatikami 305/65 R17 stojí 4300 euro (116 100 Kč).

A pak jsou tu další drobnosti, jako jsou podložky pro kola, přední a zadní rámy, LED světla apod. To, co vidíte na fotografiích je úprava za 45 000 euro (1 215 000 Kč). Takže to stojí opravdu, ale opravdu hodně. Ale L200 takhle vypadá dobře, že?

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám