Nový model, spadající do střední třídy, je dlouhý 4,85 metru, široký 1,87 m a vysoký 1,46 m. Rozvor dosahuje 2,81 metru.

Renault jej postavil na nové modulární platformě CMF, na záruku kvality konečné montáže si Francouzi dokonce pozvali odborníky z Daimleru, jakkoliv talisman nebude z mercedesu využívat žádné díly.

Renault Talisman (2015)

Renault Talisman (2015)

FOTO: Renault

Talisman má klasickou tříprostorovou karoserii, zavazadelník má objem 608 litrů. V nabídce příplatkové výbavy nebudou chybět adaptivní tlumiče, talisman má i natáčecí zadní kola – zlepšuje to agilitu vozu, toto technické řešení už v minulosti některé renaulty využívaly.

Pohon všech kol ale nebude mít žádná z nabízených verzí.

Tři diesely a dva benzínové motory

Na výběr jsou tři dieselové verze, všechny jsou čtyřválcové. Nejslabší je patnáctistovka o výkonu 110 koní (81 kW); dále pak dvě verze šestnáctistovky – 130 (96 kW) a 160 koní (118 kW).

Benzínová verze bude zpočátku jediná – 200koňová šestnáctistovka, spojená výhradně s automatickou převodovkou (později přijde i 150k verze téhož motoru). U dieselů máte na výběr i z šestistupňové přímo řazené skříně.

Světová premiéra proběhne na frankfurtském autosalonu v půlce září, prodej bude patrně zahájen zanedlouho. Prodejní ceny zatím nejsou známy.

Renault Talisman (2015)

Renault Talisman (2015) – nevšední provedení otáčkoměru s integrovaným digitálním rychloměrem

FOTO: Renault

Renault Talisman (2015)

Renault Talisman (2015)

FOTO: Renault