Ferrari z Japonska od Acury (luxusní divize Hondy) je dlouhé 4470 mm, široké 1940 mm a vysoké pouhých 1215 mm. Rozvor náprav činí 2630 mm. Proti konceptu z roku 2013 produkční verze mírně narostla a přidala na agresivním vzezření. NXS je supersportovní auto se vším všudy.

Původně měl NSX pohánět desetiválcový motor, nakonec je to pouze šestiválec se dvěma turbodmychadly. Dohromady má tento vůz celkem čtyři motory, protože spalovacímu pomáhá ještě jeden elektromotor, umístěný mezi motorem a převodovkou.

Acura NSX (2015)

Acura NSX (2015)

FOTO: Honda

Acura NSX (2015)

Acura NSX (2015)

FOTO: Honda

A další dva elektrické motory posílají svůj výkon na přední kola pro lepší vektorování. Technicky vzato je NXS „čtyřkolka”. S původní „analogovou” NSX z let 1990 až 2005 má společné jenom jméno, jinak jde o dva naprosto odlišné automobily.

Nové NSX má devítistupňovou automatickou převodovku, přední kola mají rozměr 19 (pneumatiky 245/35Z R19), zadní 20 palců (295/30Z R20). Standardní součástí jsou keramické brzdy – šestipístkové vpředu, čtyřpístkové vzadu.

Cena zatím oficiálně nebyla prozrazena, neoficiálně se hovoří o částce 150 000 dolarů, tj. v současném mizerném kurzu koruny zhruba 3,6 miliónu korun.

Acura NSX (2015)

Acura NSX (2015)

FOTO: Honda

Acura NSX (2015)

Acura NSX (2015)

FOTO: Honda

Acura NSX (2015)

Acura NSX (2015)

FOTO: Honda