Konkurent pro BMW M5 a Mercedes E63 AMG, který se testoval i na slavné Severní smyčce, pohání přeplňovaný 6,2litrový osmiválec. Ten produkuje 649 koní (477 kW) a 855 Nm točivého momentu. Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou od věhlasné německé firmy ZF.

Zrychlení na 96 km/h (0-60 mph) je otázkou 3,7 sekundy, nejvyšší rychlost činí 200 mil v hodině, tj. 322 km/h. O zpomalování se starají brzdy od Bremba (vpředu s kotoučem o průměru 390 mm), standardem jsou devatenáctipalcová kola obutá do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. Nechybí ani samosvorný diferenciál s omezenou svorností.

Cadillac CTS-V (2015)

Cadillac CTS-V (2015)

FOTO: Cadillac

Cadillac CTS-V (2015)

Cadillac CTS-V (2015)

FOTO: Cadillac

U modelu CTS-S jsou kapota, přední (splitter) i zadní spoiler vyrobené z uhlíkových vláken. Díky nejrůznějším výztuhám je proti standardní verzi karoserie o 25 procent tužší. Uvnitř najdete sportovní sedadla Recaro.

Prodejní cenu zatím Cadillac neoznámil, stane se tak nejspíš příští týden po otevření detroitského autosalonu, kde bude mít popisovaný model svou světovou výstavní premiéru. V USA se začne prodávat již toto léto, Evropa si bude muset minimálně rok počkat.

Cadillac CTS-V (2015)

Cadillac CTS-V (2015)

FOTO: Cadillac