Škoda má v současnosti v tuzemsku kolem 230 prodejních míst. Jejich počet by se měl ale v budoucnu snížit na zhruba 200. Firemním prodejem by se tak zabývala zhruba pětina prodejců. Ti budou muset plnit specifické standardy ohledně vyškoleného personálu, prodejních prostor, servisní kapacity, otevírací doby a podobně.

Automobilka prodala od ledna do srpna do tuzemských firemních flotil 28 984 vozů, což představuje meziroční nárůst o 22,3 procenta. To je o necelý procentní bod nad růstem trhu. Nejprodávanější je Octavia s 11 850 prodanými vozy, následuje Rapid s 5200 auty a Fabia s 4350 vozy. Vlajkové lodi Superb se prodalo 2940 kusů.

Zatímco prodej firmám roste více než pětinovým tempem, prodej soukromým osobám podle Vlčka zažívá jen mírný růst nebo stagnaci. Firemní auta přitom ujedou v průměru přes 30 000 km ročně a jsou využívaná celkem 48 měsíců. Soukromé vozy najedou ročně naopak pouze přes 10 000 km.