Mohla by se tak opakovat situace jako v případě Dacie, kterou vlastní francouzský Renault. Všechny důležité díly jsou totožné (nápravy, motory, předovky), odlišný je vnější i vnitřní design. A rumunská Dacia svému majiteli vydělává velmi slušné peníze, kupříkladu loňské prodeje Dacie vzrostly o 19 procent a na zisku vyšším o více než polovinu měla lví podíl právě rumunská automobilka.

General Motors by teď nyní něco podobného udělal i s Opelem. Značka Chevrolet na evropském trhu k roku 2015 skončí, nová značka pro levné modely se tak nabízí. Opel to zatím oficiálně nepotvrdil, na záměr GM přijít s novou levnou značkou ale upozornil zkraje tohoto týdne i Financial Times.

Opel má nově společnost Opel Group

Opel nyní mimochodem oznámil, že od 1. července 2014 přebírá nově založená společnost Opel Group odpovědnost za obchodní aktivity General Motors v celé Evropě. Opel Group bude mít na starost aktivity nejenom značek Opel/Vauxhall, ale bude zodpovědný i za všechny ostatní obchodní aktivity GM v Evropě, včetně Ruska. Co tím získá Opel? Především další peníze na svůj další rozvoj, což automobilka s loňskou provozní ztrátou ve výši 1,8 miliardy dolarů, zcela nutně potřebuje.