Článek
Hlavním prvkem hranaté budovy autosalonu je bohaté prosklení, které budově dodává vzdušnost. Vlevo uprostřed je při pohledu na hlavní vchod umístěn název konkrétního dealera, vpravo je pak velké logo Seat.
V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. Dominantní barvou celého salonu je bílá, šedá a červená.
Myslelo se i na ekologii - autosalon je napojen na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisu „projdou” vlastní čističkou. Pro osvětlení se používají diody.
Obnovou procházejí i dealerství další koncernové značky, mladoboleslavské Škody. Autosalony po celém světě se postupně přestavují od dubna 2011, první se otevřelo dealerství v Curychu. [celá zpráva]