Hlavním prvkem hranaté budovy autosalonu je bohaté prosklení, které budově dodává vzdušnost. Vlevo uprostřed je při pohledu na hlavní vchod umístěn název konkrétního dealera, vpravo je pak velké logo Seat.

V přízemí nové budovy se nachází velká hala pro vystavené nové vozy, servisní zóna se dvěma pracovišti pro příjem vozidel do servisu, celkem dvanáct servisních stání a místnost pro předávání vozidel zákazníkům. První podlaží je vyhrazeno pro kanceláře a jednací místnosti. Dominantní barvou celého salonu je bílá, šedá a červená.

První autosalon Seatu podle nového konceptu byl otevřen v Berlíně.

Budova autosalonu má dvě podlaží.

FOTO: Seat

Myslelo se i na ekologii - autosalon je napojen na dálkové vytápění a veškeré odpadní vody ze servisu „projdou” vlastní čističkou. Pro osvětlení se používají diody.

Obnovou procházejí i dealerství další koncernové značky, mladoboleslavské Škody. Autosalony po celém světě se postupně přestavují od dubna 2011, první se otevřelo dealerství v Curychu. [celá zpráva]