Článek
Od standardní verze Mini se sportovnější verze liší hned v několika detailech. Kupříkladu jde o větší otvory pro nasávání vzduchu v předním nárazníku, jinak tvarované jsou boční prahy a zadní difuzor. „Studie“ se vyznačuje i speciálně tvarovaným střešním spoilerem.
John Cooper Works Concept má šedý, ručně leštěný lak (automobilka jej nazývá Bright Highways Grey). Sportovní verzi dobře poznáte i podle kontrastního červeného lakování střechy, dvou pruhů na kapotě a krytů vnějších zpětných zrcátek a samozřejmě i dvojice pruhů na kapotě motoru.
Dvoulitr s výkonem přes 200 koní
Nechybí ani odlehčená kola JCW (o kolik jsou lehčí, Mini neuvádí) se sportovními brzdovými třmeny a červené logo na masce chladiče.
Zatím není jisté, jak výkonný motor bude pod kapotou (patrně dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec z verze Cooper S) a jaké budou jízdní výkony. Minulá verze nabídla 211 koní a 6,9 s a 228 km/h. [celá zpráva]
Více informací o novém, v listopadu představeném Mini najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]