Při porovnání s právě odcházející verzí si všimnete přepracované mřížky zdobené dvěma chromovanými proužky a nového nárazníku. Nový je i otvor pro přívod vzduchu a dvojité světlomety s pruhem diod pro denní svícení, který přední světla opticky rozčleňuje na tři části.

Nová jsou i šestnáctipalcová litá kola, jinak řešený je střešní nosič, na zádi přibyla leštěná koncovka výfuku. Jiná je i grafika zadních světel a také benzínový přeplňovaný motor 1.2 TCe naladěný na 125 koní.

Dacia Duster

Dacia Duster – před faceliftem

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Nabízené motorizace omlazené Dacie Duster v ČR
Motor1.6 16V1.6 16V LPG1.2 TCe1.6 16V 4x41.5 dCi1.5 dCi1.5 dCi 4x4
Převodovka5M5M6M6M 4x46M6M6M 4x4
Zdvihový objem [cm3]1598159811981598146114611461
Největší výkon [kW/k]77/10575/10292/12577/10566/9080/10981/110
Největší toč. mom. [Nm]148144205148200240240
Max. rychlost [km/h]165162175160156169168
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,812,810,413,514,212,212,9
Komb. spotřeba [l/100 km]7,19,06,28,05,25,55,7
Dacia Duster (facelift, 2013)

Dacia Duster (facelift, 2013)

FOTO: Dacia

Omlazený duster se nabízí ve čtyřech výbavových verzích – Access, Cool, Arctica a Exception, přičemž k základnímu Accessu dostanete výhradně benzínovou šestnáctistovku (105 koní). Pokud chcete pohon 4x4, zaplatíte minimálně 315 tisíc korun (1.6, 77 kW, výbavový stupeň Cool).

Nejlevnější verze s dieselovým agregátem (základní 1.5 dCi) stojí 329 900 s pohonem předních kol, verze 4x4 je o 55 tisíc korun dražší. Nový motor 1.2 TCe nepochopitelně nelze kombinovat s pohonem obou náprav.

Interiér omlazeného dusteru nabídne nové potahové látky a středový zábavní systém s navigací (příplatková výbava). Jinak je vše při starém.

Interiér omlazeného dusteru nabídne nové potahové látky a středový zábavní systém s navigací (příplatková výbava). Jinak je vše při starém.

FOTO: Dacia

Test předchozí verze najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]