Nový velkoprostorový S-Max nabídne podobnou přední masku jako současná fiesta a v budoucnu i ostatní modely od modrého oválu. Jde zejména o úzké a protáhlé přední světlomety a výraznou, možná přehnaně velkou masku chladiče.

Rozměry konceptu zatím Ford neuvedl. Interiér působí z fotografií minimalisticky, netradiční je tvarování pedálu brzdy a plynu.

Ford S-Max (koncept, 2013)

Ford S-Max (koncept, 2013)

FOTO: Ford

Vzhledem k tomu, že moderní automobily se svými jízdními či užitkovými vlastnostmi začínají stále více podobat jeden druhému, je důležité přijít s něčím originálním.

Ford proto pro S-Max nabídne sedadlo s monitorováním srdečního tepu řidiče. Na zadních sedadlech je pak možné sledovat hladinu cukru v krvi (například u spících dětí).

Ford S-Max

Ford S-Max - současná generace

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Duální displej i nový parkovací asistent

Další zajímavostí je displej s technologií Dual-View, který se objevuje spíše v dražších modelech. Ten umožňuje sledovat odlišný výstup pro řidiče a pro spolujezdce. Zatímco řidič uvidí výstupy kupříkladu z navigace, spolujezdec sleduje film.

Ford S-Max (koncept)

Ford S-Max (koncept)

FOTO: Ford

Nově se pod kapotou objeví zážehový tříválcový motor 1.5 EcoBoost s výkonem 180 koní a točivým momentem 240 Nm. O dalších motorech se zatím Ford nezmiňuje.

Ve výbavě nechybí Collision Assist, který rozpoznává chodce a v případě nevyhnutelné srážky začne automaticky brzdit. Parkovací asistent nově zvládne příčné i podélné parkování.