Článek
Auris, poněkud nesmyslně nazvaný Touring Sports, vychází z verze hatchback. Oba modely mají shodný rozvor náprav (2600 mm) a poloměr otáčení 5,2 metru. Kombi je o 285 mm delší (hatchback je dlouhý 4275 mm). Zvětšení tedy připadá výhradně na zavazadlový prostor, místo pro posádku větší není. Kufr má objem 530 litrů, po sklopení sedaček 1658 l.
V nabídce bude zážehový motor 1,33 l Dual VVT-i (99 k) a 1,6 l Valvematic (132 k). Naftové agregáty zastupují verze 1,4 l D-4D (90 k) a 2,0 l D-4D (124 k).
Kromě konvenčních motorů je v nabídce i hybridní pojetí. To zahrnuje zážehový motor 1,8 l VVT-i a elektromotor, oba mohou fungovat nezávisle. Celkový výkon 136 koní (100 kW) umožňuje zrychlovat z 0 na 100 km/h za 10,9 s a dosahovat nejvyšší rychlosti 180 km/h.
"V Česku se auris v karosářské verzi kombi začne prodávat v polovině července," uvedl na dotaz Novinek Tomáš Vaněk z tiskového oddělení tuzemského importéra. Cena podle Vaňka zatím nebyla stanovena.