Článek
O pohon se stará 3,5litrový šestiválec původem od Nissanu, který najdete třeba ve sportovním kupé 370Z. V případě studie francouzské automobilky činí výkon motoru při 6800 otáčkách 320 koní (235 kW). Točivý moment vrcholí při hodnotě 380 Nm při 4850 otáčkách. Pro doplnění, šestiválec se nechá vytočit až k 7500 otáčkám.
Výrobce u automobilu, jenž je dlouhý 3680 mm, široký 1750 mm a vysoký 1493 mm, udává pohotovostní hmotnost pouhých 950 kilogramů. Rozložení mezi nápravy je v poměru 43:57, motor je umístěn uprostřed.
Na stovku za 4,5 s
Dvoumístný Renault Twin’Run, jehož karoserie pochází z twinga příští generace, zvládne zrychlit na stokilometrovou rychlost za 4,5 sekundy a rozjede se až na 250 km/h. Síla motoru se skrz šestistupňovou automatickou převodovku přenáší na zadní kola, ve výbavě tohoto sportovního náčiní nechybí ani samosvorný diferenciál.
V této podobě se nová studie Renaultu určitě sériově vyrábět nebude, vzhledem k trubkovému rámu a závodním sedačkám se možná dočkají závodní týmy. Jako předobraz příštího sériového Twinga RS by se ovšem popisovaný koncept hodil náramně.