Oba modely, tedy jak M5, tak M6 pohání 4,4litrový přeplňovaný osmiválec o výkonu 412 kW/560 koní. Motor svou sílu posílá na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky.

V rámci letošního drobného omlazení tohoto sportovního sedanu, respektive kupé si lze za dosud nezveřejněnou částku připlatit za paket Competition, který u obou verzí přidá shodně 15 koní. BMW uvádí, že díky této drobné úpravě se zlepší čas nutný pro zrychlení na stokilometrovou rychlost o 0,1 sekundy (M5 4,5 s a M6 4,4 s).

BMW M6 (facelift, 2013)

BMW M6 (facelift, 2013)

FOTO: BMW

BMW M6 (2012)

BMW M6 (2012)

FOTO: BMW

Kromě výkonového rozdílu, jiného výfuku a dvacetipalcových kol z lehkých slitin je součástí paketu odlišně naladěný podvozek, který je o 10 mm níže a má tužší tlumiče i pružiny. Jiné nastavení má i přední náprava. V příplatkové výbavě pro M5 nově nechybí keramické brzdy.

BMW M5 a M6 (facelift, 2013)

BMW M5 a M6 (facelift, 2013)

FOTO: BMW

Co přinesl facelift M5 a M6? Prakticky pouze několik dílčích úprav. M5 má změn více, všimnout si lze jinak tvarované přední ledvinky po vzoru M6, stejným inspiračním zdrojem je i malé logo v pravé horní části ledvinky.

Z modelu M6 je převzat i tříramenný volant. Přední světlomety mohou kompletně využívat technologii LED, vzadu se mírně změnila grafika zadních svítilen, jinak vše zůstává při starém.

BMW M5 (facelift, 2013)

BMW M5 (facelift, 2013)

FOTO: BMW

Novinkou jsou další odstíny karoserie, speciální stříbrná metalíza, dále hnědá a modrá metalická barva. Oba modely dostaly systém udržující auto v jízdním pruhu a systém pro upozornění na nebezpečí kolize včetně samočinného brždění.

Prodejní ceny zveřejněny nebyly, patrně však budou stejné jako v případě nynějších verzí. Sportovní paket lze přikoupit i pro M6 Cabrio a M6 Gran Coupé.