Článek
Oba modely, tedy jak M5, tak M6 pohání 4,4litrový přeplňovaný osmiválec o výkonu 412 kW/560 koní. Motor svou sílu posílá na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky.
V rámci letošního drobného omlazení tohoto sportovního sedanu, respektive kupé si lze za dosud nezveřejněnou částku připlatit za paket Competition, který u obou verzí přidá shodně 15 koní. BMW uvádí, že díky této drobné úpravě se zlepší čas nutný pro zrychlení na stokilometrovou rychlost o 0,1 sekundy (M5 4,5 s a M6 4,4 s).
Kromě výkonového rozdílu, jiného výfuku a dvacetipalcových kol z lehkých slitin je součástí paketu odlišně naladěný podvozek, který je o 10 mm níže a má tužší tlumiče i pružiny. Jiné nastavení má i přední náprava. V příplatkové výbavě pro M5 nově nechybí keramické brzdy.
Co přinesl facelift M5 a M6? Prakticky pouze několik dílčích úprav. M5 má změn více, všimnout si lze jinak tvarované přední ledvinky po vzoru M6, stejným inspiračním zdrojem je i malé logo v pravé horní části ledvinky.
Z modelu M6 je převzat i tříramenný volant. Přední světlomety mohou kompletně využívat technologii LED, vzadu se mírně změnila grafika zadních svítilen, jinak vše zůstává při starém.
Novinkou jsou další odstíny karoserie, speciální stříbrná metalíza, dále hnědá a modrá metalická barva. Oba modely dostaly systém udržující auto v jízdním pruhu a systém pro upozornění na nebezpečí kolize včetně samočinného brždění.
Prodejní ceny zveřejněny nebyly, patrně však budou stejné jako v případě nynějších verzí. Sportovní paket lze přikoupit i pro M6 Cabrio a M6 Gran Coupé.