Článek
Na první pohled se na vnějším vzhledu prakticky nic nezměnilo – směrové ukazatele jsou nyní umístěny ve zpětných zrcátkách. Vedle této největší změny prošel velmi decentní úpravou přední nárazník, a pokud byste si k novému autu vzali lupu, uvidíte i jinak tvarované přední ledvinky. Standardem pro všechny verze jsou xenonové světlomety a LED mlhová světla, v nabídce je i kompletní LED provedení světlometů.
Verze Gran Turismo má nově o 60 litrů větší zavazadlový prostor, často kritizované místo má nyní kapacitu 500 litrů.

BMW řady 5 (facelift, 2013)
Uvnitř se změnilo ještě méně prvků, jiný je prakticky pouze displej systému iDrive, nyní je velikost obrazovky 4,2 palce. Jinak je vše při starém.
Od listopadu bude v příplatkové výbavě figurovat systém pro samočinné zaparkování. Samočinné převodovky mají nový „coasting mode“, což je vyřazení neutrálu při nízké zátěži motoru (typicky při dojíždění k semaforu nebo při jízdě z kopce).

BMW řady 5 (facelift, 2013)
Naftovým základem nově 518d
Novou motorizací je verze 518d, kterou pohání čtyřválcový dvoulitrový turbodiesel s výkonem 105 kW (143 k). Základní dieselový motor má normovanou spotřebu 4,5 l nafty na sto ujetých kilometrů (kombinovaný režim).

BMW řady 5 (facelift, 2013)
Novinkou je i možnost kombinovat motor 520d (pro sedan a kombi) s pohonem všech čtyř kol xDrive.

BMW řady 5 (facelift, 2013)
Ceny zatím oznámeny nebyly, patrně se však od těch současných lišit nebudou. Náběh prodeje omlazené řady 5 na evropské trhy bude zahájen letos v létě.

BMW řady 5 (facelift, 2013)