Nejlevnější model Basic, poháněný motorem 1.2 TSI o výkonu 77 kW/105 k v kombinaci s šestistupňovou mechanickou převodovkou, stojí v Česku 484 900 korun. To je o rovných 90 tisíc korun více, než kolik chce tuzemský importér za Brouka v provedení s pevnou střechou. Na kabriolet se ale zákazníci pěkně dlouho načekají, z mexické továrny k nim objednané auto přijede až téměř za půl roku.

Základní výbava je stejná pro uzavřenou verzi i pro kabriolet. Základní výbavový stupeň Basic zahrnuje rádio, manuální klimatizaci, tempomat, elektronický stabilizační systém nebo asistent pro rozjezd do kopce. Dražší stupeň výbavy Design má navíc 16" kola z lehké slitiny, mlhové světlomety a lepší přední sedačky.

Nejdražší Sport k výše uvedenému přidává automatickou klimatizací Climatronic, sportovní sedadla vpředu, sportovní podvozek a 17palcová kola z lehké slitiny.

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)

FOTO: Volkswagen

Kabriolet odvozený z aktuální generace beetlu dostane klasickou plátěnou střechu. Ta se ovládá elektromechanicky, po stisknutí tlačítka se samočinně stáhne za deset sekund. Se střechou lze manipulovat i za jízdy, a to až do rychlosti 50 km/h.

V nabídce jsou dvě barevná provedení střechy. Pro případ převrácení nechybí výztuhy, které se vysunou za hlavami cestujících.

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)

Volkswagen Beetle Cabriolet (2013)

FOTO: Volkswagen

Čtěte také 
Test Volkswagenu Beetle 2.0 TSI: design je všechno

Nabídka motorizací kopíruje uzavřenou verzi. Na výběr bude pětice motorů 1.2 TSI 77 kW (105 k), 1.4 TSI 118 kW (160 k) a 2.0 TSI 147 kW (200 k). Naftové agregáty zastupuje 1.6 TDI 77 kW (105 k) a 2.0 TDI 103 kW (140 k).

K dispozici jsou kromě manuálních převodovek (až na 1.6 TDI jsou šestistupňové) také dvouspojkové DSG se šesti nebo sedmi rychlostními stupni.

Volkswagen Beetle 2.0 TSI

Nový Volkswagen Beetle s klasickou karoserií

FOTO: Martin Žemlička, Novinky