Škoda Auto tak od listopadu bude v Turecku prodávat všechny modely, řekl Tomáš Kotera z oddělení komunikace produktu. Nejžádanějším vozem tureckých zákazníků je Octavia, které se letos do konce září prodalo více než 2300 kusů. Podíl značky Škoda v Turecku meziročně vzrostl o 0,6 na 1,9 procenta, přestože tamní trh klesl o 8,7 procenta.

Škoda Rapid na koncernovém večírku (26. září 2012).

Škoda Rapid na koncernovém večírku (26. září 2012)

FOTO: Radek Plavecký, Právo

"Škoda v příštích letech na celém světě dále posílí. Turecko je významným růstovým trhem, a tím také důležitou součástí naší růstové strategie 2018," řekl předseda představenstva Winfried Vahland. Rapid a Citigo pozici značky podle něj dále upevní.

Škoda Citigo (5D verze, 2012)

Škoda Citigo (5D verze, 2012)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Nové modely mají k prodejcům dorazit současně s konáním desetidenního autosalonu. Na 890 metrech čtverečních Škoda vystaví také modely Fabia Combi Scout, Fabia RS, Fabia Super 2000, Yeti, Roomster a Superb.

Škoda Citigo (5D verze, 2012)

Škoda Citigo (5D verze, 2012)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Rapid, jehož prodej v Česku začal 20. října, bude v Turecku k dostání ve čtyřech benzinových a dvou naftových motorizacích. Pro malý městský vůz Citigo se Turecko stane první neevropskou zemí, kde se začne prodávat.

Škoda Superb s paketem Outdoor (2012)

Škoda Superb s paketem Outdoor (2012)

FOTO: Škoda Auto

Největší tuzemská automobilka prodala za prvních devět měsíců roku celosvětově 717 200 vozů. To je meziroční nárůst o 7,9 procenta. Do roku 2018 Škoda plánuje vyrábět 1,5 miliónů vozů ročně. Vloni vyrobila zatím rekordních 875 000 aut.