Toyota v případě aurise pojmenovala verzi kombi Touring Sports, se sportem ale tento model nižší střední třídy nemá nic společného. Oproti pětidveřovému hatchbacku se novinka protáhla o 285 mm na celkových 4530 mm. Rozvor náprav má stejnou hodnotu – 2600 mm, šířka je totožných 1760 mm.

Toyota dále uvedla, že podlaha zavazadlového prostoru je posazena o 80 mm níže než v případě hatchbacku. Nepochopitelné je, že Toyota dosud nesdělila velikost zavazadlového prostoru, což je u kombi klíčový prvek. Je to podobné, jako neříct ve sportovních zprávách, jak dopadl výsledek fotbalového zápasu. Fádní formulace, že je větší než u verze hatchback, je nicneříkající.

Toyota Auris HSD

Toyota Auris HSD

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Toyota Auris Touring Sports (2012)

Toyota Auris Touring Sports (2012)

FOTO: Toyota

Toyota zároveň potvrdila i nasazení hybridní verze HSD, která kombinuje spalovací motor a elektromotor. [celá zpráva]

Nabídka dalších motorů by měla být stejná jako u hatchbacku: benzínové agregáty 1,33 (73 kW) a 1,6 (97 kW) a jeden naftový – 1,4 D-4D (66 kW).

Datum zahájení prodeje ani ceny zatím nebyly oznámeny.

Toyota Auris Touring Sports (2012). Interiér je stejný jako u výchozí verze.

Toyota Auris Touring Sports (2012). Interiér je stejný jako u výchozí verze.

FOTO: Toyota