Vegr se na cestu v elektrickém Peugeotu 106 vydal v pátek odpoledne do zhruba 160 kilometrů vzdáleného Zámělu u Potštejna. Trasa vedla přes Humpolec, Světlou nad Sázavou, Čáslav, Pardubice a Holice. Do Pelhřimova se Jaromír Vegr vrátil téměř po stejné trase v sobotu večer průměrnou rychlostí cca 60 km/h. Celkem auto se zapečetěným otvorem pro dobíjení ujelo 502 kilometrů.

„Moje jízda byla samozřejmě specifická a díky dlouholeté zkušenosti jsem dokázal maximalizovat dojezd. Například při zpáteční cestě jsem několikrát projel trasu Pardubice – Kolín, na které se nenachází převýšení a je tedy velmi výhodná z hlediska spotřeby energie. Na celou trasu jsem tak spotřeboval zhruba 50 kWh,“ uvedl Jaromír Vegr.

Obvykle elektroauta ujedou na jedno nabití 100 – 150 kilometrů, velmi záleží na jízdním stylu a podmínkách jízdy. Pokud si zapnete v mrazivém počasí topení, dojezd rapidně klesá. Pokles dokonce způsobuje i to, že si během jízdy pustíte stěrače předního okna. V Česku elektromobily nejsou vůbec rozšířené, množství elektrických automobilů se v tuzemsku počítá v jednotkách kusů.