Letošní investice podle Baláže směřují zejména do rozšíření kapacity tuzemských výrobních závodů v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí. V mladoboleslavském závodě se podle něj například pracuje na rozšíření kapacity výrobní linky na 1200 aut denně, z které budou sjíždět české modely Rapid, Octavia a španělské vozy sesterské značky Seat Toledo.

Další investice jdou podle Baláže do závodu ve Vrchlabí, který společnost přestavuje tak, aby tam mohla vyrábět převodovky DQ200. V Kvasinách zase vznikne nová svařovna. Loni firma v prvním čtvrtletí podle Baláže investovala 350 milionů Kč. Automobilka investuje do rozšíření výrobních kapacit závodů, protože chce v roce 2018 prodávat přes 1,5 miliónu aut ročně.

Automobilka kromě tržeb a zisku zvýšila také počet aut dodaných zákazníkům. V období od ledna do března se jejich počet zvýšil o 11,8 procent na 242 700 vozů, což byl čtvrtletní rekord automobilky. Z toho dodávky v Číně stouply o více než osm procent na 59 200 aut. Produkce automobilky v prvním čtvrtletí vzrostla o 13,8 procenta na 199 000 automobilů.