Vzhled vychází ze standardního Beetlu, zajímavým detailem je odnímatelná střecha. Výška necelých 1400 mm je o 90 mm nižší než u standardního modelu. Šířka vzrostla o 30 mm na 1838 mm, délka 4278 mm je však stejná. Interiér je dvoumístný.

Elektrický motor studie E-Bugster je uložen vpředu a váží 80 kg. Energie pro napájení elektromotoru je uložena v lithium-iontovém akumulátoru (moduly se nalézají za předními sedadly). Jejich kapacita činí 28,3 kWh, podle VW je dojezd údajně až 180 kilometrů. Motor má výkon 85 kW, automobil zrychluje z 0 na 96 km/h za 10,9 vteřiny.

Volkswagen E-Bugster (2012)

Volkswagen E-Bugster (2012)

FOTO: VW

Volkswagen označuje kompletní elektrické poháněcí ústrojí obchodním názvem Blue-e-Motion. Pod tímto označením zahájí v roce 2013 sériovou výrobou elektrické verze Golfu. Podobnou techniku používá i elektrická verze Octavie, kterou jsme nedávno testovali, u té ale sériová verze nebyla oznámena. [celá zpráva]

Volkswagen E-Bugster (2012)

Volkswagen E-Bugster (2012)

FOTO: VW