Hlavní obsah

Škoda přiznala: indický trh je pro nás mimořádně důležitý

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mladoboleslavská automobilka zvýšila za loňský rok prodeje na indickém trhu o polovinu. Přestože prodej v Indii není pro českou automobilku kdovíjak vysoký (30 tisíc vozidel za rok 2011), tamní trh je pro Škodu mimořádně důležitý.

Foto: ŠA

Škoda Rapid - indická verze vyráběná v Pule. S novým modelem stejného jména, který se představí letos, má společný pouze název, technika bude rozdílná.

Článek

Škoda chce v roce 2018 prodávat minimálně 1,5 miliónu vozů ročně. Aby byl tento ambiciózní plán reálný, chce automobilka zvyšovat svůj tržní podíl na trzích Ruska, Číny a zejména Indie. „V Indii chceme podstatně přidat plyn a naše prodeje dále zvýšit,“ řekl předseda představenstva Winfried Vahland.

Nový Rapid, vyvinutý speciálně pro Indii a vyráběný v závodě v Pule, hraje podle Škody důležitou roli. Vloni zde automobilka prodala 30 050 škodovek, což je na zdejším trhu její rekord, a zároveň jde o nárůst oproti roku 2010 o bezmála padesát procent. Tržní podíl v Indii je však pro Škodu zatím relativně malý – 1,31 %.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám