Článek
Automobilka upravila aerodynamiku, vylepšila motor (nyní má nižší tření) a úprav se dočkala i samočinná převodovka CVT. Honda ale neudává podrobné údaje, ty si schovává až na frankfurtskou premiéru.
Honda Insight nyní produkuje 96 g CO2 na ujetý kilometr, jaká je spotřeba paliva, zatím automobilka neoznámila. Současný insight pohání spalovací motor, který má 65 kW (88 k) a 121 Nm, pomáhá mu ještě elektromotor s výkonem 10 kW (13,6 k) a 78 Nm. Spotřeba činí 4,4 litru, my jsme při redakčním testu jezdili za šest [celá zpráva].
Mřížka chladiče je u omlazené verze nová, další změny jsou u zadního spoileru (nyní je menší), naopak se zvětšila prosklená plocha zádi. To společně se zmenšením motorku zadního stěrače přispělo ke zlepšení výhledu směrem vzad - u současné generace jde o často kritizovaný nedostatek.
Úprava zavěšení kol by měla zvýšit komfort, interiér by zase podle Hondy měl používat lepší materiály.