Článek
Vzhled sedanu XF se přiblížil většímu XJ – přední maska je širší a má ostřejší tvary. Nově tvarované jsou i xenonové světlomety doplněné o LED diody pro denní svícení. Zadní světla jsou nyní vybavena LED diodami. K dispozici bude také nový vzhled kol z hliníkové slitiny.
Uvnitř jsou odlišně tvarovaná sedadla (údajně lépe drží těla cestujících), nová je grafika středového dotykového displeje (shodná s modelem XJ) a některé plasty v interiéru. V příplatkové výbavě nechybí zvuková aparatura Bowers & Wilkins s výkonem 1200 W a sedmnácti (!) reproduktory.
Nový je také čtyřválcový turbodieselový motor o objemu 2,2 litru. Mimochodem, tato verze je se spotřebou 5,4 l / 100 km nejúspornějším vozem v nabídce Jaguaru. Motor má výkon 190 koní a maximální točivý moment dosahuje 450 Nm. Zrychlení 0 -100 km/h trvá 8,5 vteřiny a maximální rychlost je 225 km/h.
Vůbec poprvé jsou všechny verze s dieselovým motorem k dispozici také s adaptivním podvozkem. Přepracovaná automatická převodovka ZF nyní řadí rychleji (200 milisekund), zlepšit by se podle Jaguaru měla i spotřeba paliva.
Omlazený model bude v Česku k dispozici od září letošního roku. Ceny začínají na 1 111 680 korunách za verzi 2,2D (190 k), špičková verze XFR 5,0 V8 Supercharged stojí 2 321 880 korun.