Z designérského hlediska jde spíše o zklamání, nová verze vypadá podobně jako stará A6, kromě jiných předních světlometů nepřináší nic v zásadě nového a nudné linky potěší snad jen největšího konzervativce.

Karoserie nového Audi A6 je z velké části vyrobena z hliníku a vysokopevnostních ocelí. Oproti minulé generaci je á-šestka zhruba stejně dlouhá a široká, mírně se snížila výška vozu. Sedan je dlouhý 4,92 metru, 1,87 metru široký a 1,46 metru vysoký. Litá kola mají průměr od 16 do 20 palců.

Mezi nové materiály v interiéru patří dýha z vrstveného dřeva. Sedadla vpředu mohou být v rámci příplatkové výbavy doplněna masážní a ventilační funkcí, podobně jako u větší A8. Nechybí ani paket Ambiente, jenž rozzáří interiér hned několika malými zdroji světla. V seznamu příplatkové výbavy nechybí ani špičková aparatura od Bang & Olufsen.

Zpočátku bude Audi pro nový sedan A6 dodávat pět motorů, z nichž dva jsou zážehové a tři vznětové (TDI). Agregáty dosahují nejvyššího výkonu od 130 kW (177 k) do 220 kW (300 k).

Všechny verze mají systém Start-Stop, rekuperaci kinetické energie a přepracované řízení chladicí soustavy. V porovnání s předchozími modely klesla spotřeba paliva u všech modelů, nejvíce o 19 procent. Nejúspornějším motorem je 2.0 TDI se spotřebou 4,9 litru paliva na 100 km (manuální převodovka).

V závislosti na motoru je k dispozici šestistupňová mechanická převodovka, bezstupňová převodovka multitronic nebo sportovní převodovka S tronic. Poháněná je buď přední náprava nebo všechna kola (quatrro).

Nové Audi A6 se začne prodávat od ledna 2011, základní cena činí 990 000 korun za verzi 2,0 TDI.