Nová řada 6 je delší a širší než předchůdce, to by mělo zvýšit komfort pro dva cestující v druhé řadě sedadel (s délkou 4894 mm je novinka o 74 mm delší). „Šestka“ je i nižší, a to o zanedbatelných 9 mm. Otevření střechy trvá 19 sekund, zatímco zavření 24 s (až do rychlosti 40 km/h). Zavazadlový prostor má při složené střeše objem 300 l, při natažené střeše je velikost 350 litrů.

Kabriolet odvozený z řady 6 se bude nabízet při zahájení prodeje s osmiválcem a řadovým šestiválcem. Oba motory jsou standardně spojeny s osmistupňovou samočinnou převodovkou. Oba plní emisní normu Euro 5.

BMW 650i Cabrio pohání 4,5litrový zážehový V8 s přeplňováním TwinPower Turbo a přímým vstřikováním paliva. Největší výkon činí 300 kW/ /407 k při 6400 otáčkách, točivý moment: 600 Nm od 1750 otáček. Zrychlení 0–100 km/h je otázkou rovných pěti vteřin, nejvyšší rychlost je omezena při 250 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva činí 10,7 l/100 km.

BMW 640i Cabrio pohání třílitrový zážehový řadový šestiválec s přeplňováním TwinPower Turbo, přímým vstřikováním paliva a rozvodem Valvetronic. Nejvyšší výkon je 235 kW/320 k při 5800 otáčkách, točivý moment: 450 Nm od 1300 otáček. Zrychlení 0–100 km/h umí slabší motor za 5,7 vteřiny, nejvyšší rychlost je opět 250 km/h; kombinovaná spotřeba paliva činí 7,9 l/100 km.

Nové BMW řady 6 Cabrio se vyrábí v německé továrně BMW ve městě Dingolfing. Prodej bude zahájen v létě 2011, částky, které si bude BMW za jednotlivá provedení účtovat, zatím nebyly zveřejněny.