Článek
Cena dieselového provedení sportovně-užitkového FX30d začíná na 1 489 600 korunách. Verze s benzínovým šestiválcem je levnější o 52 tisíc korun. Verze s osmiválcovým benzínovým motorem přijde na 1 870 700 korun.
Model EX přijde v dieselové verzi na 1 217 500 korun, benzínový šestiválec je o pouhé tři tisíce korun levnější.
Dvě varianty výbavy
Nabízí se dvě varianty výbavy: luxusněji pojaté GT nebo „sportovní“ varianta S. Modely GT jsou standardně dodávány se sedmistupňovou automatickou převodovkou, pohonem všech kol, koženým čalouněním, vyhřívanými a klimatizovanými předními sedadly, bi-xenonovými světlomety s natáčením (AFS), zadní kamerou a parkovacími čidly, elektrickým nastavením předních sedadel (s pamětí pro sedadlo řidiče), elektrickým výškovým a podélným nastavením volantu, střešním oknem, 20" koly z lehké slitiny a zvukovým systémem se sedmi reproduktory a měničem na šest CD.
Modely s označením S jsou nabízeny s elektricky nastavitelnými předními sportovními sedadly, tlumiči s elektronickou regulací (CDC), 21" koly z hliníkové slitiny a aktivním řízením zadních kol (RAS).
Nový dieselový šestiválec s označením V9X byl vyvinut v Evropě ve spolupráci s Renaultem a Nissanem (Infiniti je luxusní odnoží právě Nissanu). Motor se vyrábí ve francouzském Cleonu; používá vstřikování common-rail a piezoelektrické vstřikovače, pracovní tlak dosahuje 1800 barů.
Třílitrový turbodiesel nabídne 175 kW (238 k) výkonu a točivý moment 550 Nm při 1500 otáčkách. V kombinaci se standardní sedmistupňovou automatickou převodovkou zrychlí model EX30d z nuly na 100 km/h za 7,9 vteřin a model FX30d za 8,3 vteřin.
U modelu EX činí kombinovaná spotřeba 8,4 l/100 km, u modelu FX rovných 9,0 l/100 km.