Design Audi TT druhé generace je velmi nadčasový, každá větší změna by tak spíše uškodila. Novinky jsou proto na vnějším designu velmi decentní a odhalit je chce trochu pozorovatelského cviku. Nově tvarovaný je přední nárazník, jenž dostal větší nasávací otvory. Příplatkové xenonové světlomety mají 12 malých bílých LED diod pro denní svícení (jako měla stávající verze RS). Vzadu je jiná grafika zadních světel a větší koncovka výfuku. V nabídce jsou také čtyři nové barvy karoserie.

Audi TT (2010)

Audi TT (2010)

FOTO: Audi

Asi nejvýznamnější novinkou je nasazení motoru 2,0 TFSI, jenž koncern používá také v Golfu GTI. Tento motor je nový, přestože jeho označení je stejné jako u původního motoru 2,0 TFSI s výkonem 200 koní (147 kW). Nový motor má výkon 155 kW, tj. 211 koní. Audi TT s tímto motorem zrychluje z 0 na 100 km/h za 6,1 vteřiny, pokud je vybaveno pohonem všech kol a dvouspojkovou převodovkou S tronic, je čas lepší o 0,5 vteřiny.

Motor 3,2 V6 FSI z nabídky zmizel, turbodiesel 2,0 TDI zůstává.

Audi TT RS

Audi TT (RS) před faceliftem

FOTO: Jan Sajdl

Audi TT (2010)

Audi TT (2010)

FOTO: Audi

Ceny nového modelu zatím nejsou známé, lišit se ale podle nás budou minimálně, pokud vůbec. Faceliftované TT si světovou premiéru odbude v půlce dubna na autosalonu v Lipsku.

Audi TT (2010)

Audi TT (2010)

FOTO: Audi

Audi TT (2010)

Audi TT (2010)

FOTO: Audi