Článek
Studie L1 je v unikátní díky karoserii z karbonových vláken (CFRP – Carbon Fibre Reinforced Plastic) – auto tak váží pouhých 380 kilogramů. Dvousedadlový vůz je poháněn novým dvouválcovým vznětovým motorem, který využívá elektromotor a vstřikování paliva common rail.
S průměrnou spotřebou 1,49 litru nafty na 100kilometrů jízdy je maximálně aerodynamický koncept L1 (Cd 0,195) jedním z nejúspornějších hybridních automobilů světa. Předpokládá se, že studie L1 dostane v roce 2013 do sériové výroby.
Třímetrový VW E-Up
S délkou 3,19 metru studie E-Up! ukazuje vizi automobilky o elektrickém městském voze pro rok 2013. Do studie E-Up! se údajně vejdou tři dospělí a jedno dítě, kteří na jedno nabití jeho lithium-iontových baterií mohou s nulovými emisemi ujet až 130 kilometrů v městském provozu.