Článek
G37 Cabrio je, podobně jako kupé, poháněno benzínovým šestiválcem s objemem 3,7 litru, který dosahuje výkonu 320 koní. Zrychlení na 100 km/h zabere 6,2 sekundy (u manuální převodovky) a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Není žádným tajemstvím, že G37 je vlastně předělanou verzí Nissanu 370Z.
Jediný motor v nabídce Infiniti je nabízen ve spojení s elektronicky řízenou sedmistupňovou automatickou převodovkou nebo s šestistupňovou manuální převodovkou.
Poháněná jsou zadní kola, takže hlavním soupeřem bude BMW řady 3 Cabrio. Zákazníky by Infiniti mohlo sebrat ale i Audi, jež má nyní v nabídce nový A5 Cabrio.
Otevření respektive zavření střechy má na starosti elektronika, trvá jí to přibližně 30 sekund, což je o dost déle než u evropské konkurence.
V ceně modelu GT, za kterou si české zastoupení účtuje 1 408 300 včetně daně, jsou 19“ kola z hliníkových slitin, deflektor vzduchu, kožená sedadla, aktivní bi-xenonové světlomety, dvouzónová adaptivní klimatizace a vyhřívaná a elektricky nastavitelná přední sedadla. Verze GT také obsahuje výkonný audio-systém se sedmi reproduktory, přehrávačem disků CD a MP3, 2GB hudebním diskem a kompatibilitou s rozhraními iPod/USB, připojení telefonu Bluetooth s hlasovým ovládáním, parkovací senzory a zadní kameru.
Jedním z nemnoha volitelných prvků výbavy je sedmistupňová automatická převodovka Infiniti s páčkami řazení z hořčíkové slitiny pod volantem – přijde na 58 tisíc korun. Za příplatkové kožené potahy zaplatíte 25 600 korun.