Jak napovídá už jeho název, Nissan 370Z má pod kapotou 3,7 litrový benzínový šestiválec s technologií VVEL (Variable Valve Event and Lift – systém ventilového rozvodu s proměnným zdvihem a časováním). Nejvyšší výkon činí 331 koní, točivý moment dosahuje hodnoty 366 Nm. 

Poháněná jsou samozřejmě zadní kola, převodovka je manuální a má šest stupňů. K dispozici je i sedmistupňový automat. Vylepšená 6rychlostní manuální převodovka s úzkým odstupňováním je vybavená systémem automatické synchronizace otáček při řazení (tzv. Synchro Rev Control). Systém při řazení automaticky reguluje otáčky motoru a cíleně je ladí pro následující převod – v podstatě jde o řazení s meziplynem.

Nová 7rychlostní automatická převodovka modelu 370Z má manuální a automatický režim. Je rovněž vybavená systémem automatické úpravy otáček při podřazování (DRM).

Výrobce vylepšil i zpracování interiéru, jenž bylo v jinak famózním předchůdci 350Z mizerné - výběrem materiálů i dílenským zpracováním.

Cena 990 000 je rozhodně zajímavá, je to méně, než kolik dáte za podobně výkonné kupé u konkurence. Například šestiválcové Audi TT s výkonem 250 koní je oproti Nissanu 370Z o celých 209 tisíc korun dražší.

Nissan 370Z

Nissan 370Z pohání 3,7 litrový šestiválec

FOTO: Nissan

Nissan 370Z

Nissan 370Z - přední světla mají tvar á la bumerang, stejně jako ta zadní.

FOTO: Nissan

Nissan 370Z

Nissan 370Z - kupé brzy doplní i kabriolet.

FOTO: Nissan

Nissan 370Z

Nissan 370Z má poháněná zadní kola.

FOTO: Nissan