Dvoudveřové kupé vzešlo z "rýsovacích prken" italského studia ItalDesign Guigiaro a poprvé se představilo na ženevském autosalónu. Novinka je dlouhá 4300 mm, široká 1900 mm a 1165 mm vysoká. Pod kapotou má babylambo pětilitrový desetiválec, který sporťák pohání silou 367 kW a která je přenášena na všechna čtyři kola.

Maximální rychlost míří k hranici 307 km/h a zrychlení z 0 na 100 vůz zvládne za 4,2 s. Točivý moment je 510 Nm. Šestistupňová převodovka je založena na systému Lamborghini Viscous Traction a vůz je vybaven brzdami se systémem ABS/ESP.

Chytrá elektronika

Jádro elektronického systému je spojeno s robotizovanou převodovkou a s počítačem GFA prostřednictvím sítě CAN BAS. Díky tomu lze snadno kontrolovat brzdový systém, palubní desku, chladící systém, zadní spoiler, aj.

Pasivní bezpečnost zajišťují přední "dvoustupňové" airbagy a postranní airbagy chránící hlavu a hrudník. Stabilitu vozu zajišťuje systém ESP, který je seřízen tak, aby zvládal náročné situace, ale zároveň řidiči neupíral požitek z rychlé jízdy.