Ekologická verze i30 Blue je vybavena technologií ISG (Idle Stop and Go), která například vypíná chod motoru při stání nebo mění výkon alternátoru při zátěži nebo jízdě z kopce. Vedle nižší spotřeby paliva má pohonné jednotce o objemu 1,6 litru a výkonu 126 koní snížit emise CO2 o sedm procent na 142 gramů na kilometr.

Model i30 se v Nošovicích, který je prvním závodem automobilky v Evropě, vyrábí od loňského podzimu. K hatchbacku by měla v první polovině roku přibýt i prodloužená verze kombi, kterou Hyundai rovněž prezentovala v Ženevě.

Na autosalonu ukáže Hyundai ještě dva modely 

Hyundai v Ženevě rovněž ve světové premiéře předvedla třídveřovou verzi již dříve uvedeného modelu i20koncept městského sportovně-užitkového vozidla ix-onic. Vůz byl navržen ve vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu pro trh evropských velkoměst.

Firma plánuje v Nošovicích vyrábět čtyři typy aut - kromě hatchbacku a kombi i30 i dva velkoprostorové víceúčelové vozy, z nichž jeden bude pod spřízněnou značkou Kia.