Na karoserii výrobce zapracoval tak, aby měla nižší aerodynamický odpor, byla níže u silnice a zároveň byla lehčí. Také z tohoto důvodu lze na autě najít větší zastoupení hliníku nebo karbonu. Nastavení podvozku je nyní více zaměřeno na závodní okruh než běžné silnice.

Upraveno bylo i výfukové potrubí, takže nové „erko“ by mělo mít ještě jadrnější zvukový projev. Jako by všechny předchozí Zondy nezněly tak hlasitě, že se téměř sypaly okenní tabulky v okolí.

Pagani Zonda R:. Pagani Zonda R: pokud ji chcete, připravte si zhruba 30 miliónů korun.

Motor opět dodala tuningová divize Mercedes-Benzu, tedy AMG. Jde o šestilitrový benzínový dvanáctiválec s výkonem 750 k (551 kW) při 7500 otáčkách a točivým momentem 710 Nm. Nejvyšší rychlost ani zrychlení z klidu na stovku výrobce nezveřejňuje, protože se mění dle nastavené převodovky pro konkrétní závod. Například Zonda Cinque zvládala 0-100 km/h za 3,4 vteřiny a jela až 350 km/h.

Mimochodem, převodovka je sekvenční a má šest stupňů. Výkon se přenáší – jak jinak – na zadní kola. Přesné datum uvedení na trh stejně jako cena zatím nejsou známy. Neoficálně se hovoří o částce bezmála 30 miliónů korun.