Problém se týká pouze Škody Superb staré generace ve verzi 1,9 TDI s pětistupňovou manuální převodovkou, automaty tento problém nemají. Podle firmy je tento problém známý již více než tři roky. "S domontováváním krycího plechu na spojku se začalo již na jaře v roce 2005," řekl mluvčí firmy Evžen Krauskopf.

Podle něj se jedná o drobnou závadu, která není nijak nebezpečná dopravnímu provozu. "Nemá to ten charakter, že bychom museli majitele aut svolávat do servisů k okamžité nápravě. Krycí destička se domontovává při běžné návštěvě servisu, jde o normální dílenskou akci," podotkl mluvčí. Většina původně závadných aut je prý nyní již v pořádku.

Nečistoty pronikající do spojky mohou podle odborníků způsobit cukání auta při rozjezdu nebo problémy při řazení. Podle Krauskopfa je však pravděpodobnost těchto problémů minimální: "Mohlo by k tomu dojít až po dlouhodobém užívání," řekl. První generace Superbu se přestala v Kvasinách vyrábět minulý měsíc, nová verze již tento problém prý nemá.