Třída M je pro Mercedes poměrně úspěšná - od dubna 2005, kdy se objevila na trhu druhá generace, se jich na celém světě prodalo zhruba 300 000. Po třech letech bylo na čase udělat facelift.

Vzadu je jinak tvarovaný nárazník. Na přání dodávaná ochrana spodní části vozu z ušlechtilé oceli obepíná zdvojená výfuková potrubí a automobil opticky rozšiřuje. Zadní sdružená svítilna má nyní tmavé sklo blikačů v kouřovém provedení.

Mercedes-Benz třídy M pro modelový rok 2009 - změny na designu jsou víceméně kosmetické a ani pod kapotou se neudálo nic zásadně nového.:. Mercedes-Benz třídy M pro modelový rok 2009 - změny na designu jsou víceméně kosmetické a ani pod kapotou se neudálo nic zásadně nového. (Foto: Mercedes)

V interiéru Mercedes použil nové materiály; například střední část dveří je už od základní výbavy provedena s použitím imitace kůže. Na přání je možné zakoupit dvoubarevné kožené provedení. Jiný je také čtyřpaprskový multifunkční volant. Rozšíření se také dočkala sériové výbava třídy M. Patří do ní nyní systém preventivní ochrany cestujících Pre-Safe a hlavové opěrky.

Mercedes-Benz třídy M:. Mercedes-Benz třídy M - minulá generace.foto: DaimlerChrysler

U faceliftované třídy M je k výběru pět motorizací s výkonovým spektrem od 140 do 285 kW (190 až 388 k). Jejich spotřeba oproti předchozím modelům se nepatrně snížila - až o 0,4 litru na 100 kilometrů. Nejsilnější motorizací disponuje model ML 63 AMG 4MATIC, který se chlubí výkonem 375 kW, respektive 510 koní.