Skládací střecha je vyrobena z hliníku, ostatně jako celé auto. Californii pohání benzínový osmiválec s objemem 4,3 litru a největším výkonem 460 koní (338 kW), kterých dosahuje při 7 500 otáčkách za minutu.

Čtveřice výfuků je umístěna originálně. Uvidíme, který výrobce se u Ferrari inspiruje.:. Čtveřice výfuků je umístěna originálně. Uvidíme, který výrobce se u Ferrari inspiruje. Foto: Ferrari

Zrychlení z nuly na stovku zvládne novinka z Maranella pod 4 vteřiny, přesný údaj zatím Ferrari neposkytlo, stejně jako hodnotu maximální rychlosti.

Poháněná jsou samozřejmě zadní kola; převodovka bude automatická se dvěma spojkami a sedmi rychlostními stupni. Brzdy budou odpovídat charakteru vozu: dodává je věhlasná firma Brembo a jsou karbon-keramické.

Nové Ferrari California má motor za přední nápravou, nikoliv vzadu, jak u italského výrobce zvykem.:. Nové Ferrari California má motor za přední nápravou, nikoliv vzadu, jak u italského výrobce zvykem. Foto: Ferrari