Dodge nechce dělat ze svého vozu něco, co není. Především to není žádný beránek, domácí mazlíček a pojízdná nákupní taška. Tohle je „pan Auto“ a všichni, kdo si jej pořídí to pocítí na vlastní kůži.

První rok se bude vyrábět pouze model SRT8, který nabídne brutální sílu, jenž nažhaví nejen zadní pneumatiky vozu. Vidlicový osmiválec o objemu 6,1 l bude mít již avizovaný výkon 313 kW, který doplní točivý moment 570 N.m.

Na zadní kola se bude v prvním roce výroby přenášet výkon přes pětistupňovou automatickou převodovku, v dalších letech dojde i na šestistupňový manuál. Ale i s automatem bude mít super záběr. Z 0 na 100 km/h zrychlí pod pět sekund a čtvrtmíli s pevným startem pokoří za 14 s.

Dodge Challenger:. Dodge Challenger

Již příští rok se však objeví na trhu další dvojice agregátů. Ty si vyberou lidé, jejichž řidičské schopnosti nebo finanční situace nenabízí tak extrémní zážitky. Dodge nainstaluje pod přední kapotu i V8 HEMI 5,7 l a V6 3,5 l. Posledně jmenovaný agregát však dlouho ve voze nevydrží, protože se již připravuje jednotka pod kódovým označením Phoenix.

Ve výbavě vozu nebude chybět nic z moderních technologií. Auto tak bude disponovat key-less systémem a startováním, navigací, výkonnou audioaparaturou nebo hands-free sadou.

Dodge Challenger:. Dodge Challenger

Osmiválec za 700 000 Kč

Auto se bude prodávat za cenu od 37 995 dolarů, tedy asi 700 000 korun. Auto bude nabízeno zpočátku jen ve třech barvách - oranžové, stříbrné a černé. První vozy budou dodány na jaře příštího roku a všechny budou mít označení SRT8.

Dodge zatím neuvažuje o výrobě závodního speciálu, na to mu dnes nestačí kapacity.