Jedničkové kupé bylo představeno na frankfurtském autosalonu a vyvolalo velmi pozitivní reakce. Vůz se mnohým líbí více než klasický hatchback. A BMW kuje železo, dokud je žhavé.

Verze tii nemá technicky žádné velké úpravy, ale na karoserii je změn více. Především díky tomu, že spousta dílů byla vyměněna za nové, lehčí. Staré ocelové plechy šly do sběru a nahradily je vysocepevnostní panely z uhlíkového kompozitu. Ten je nejen mnohem lehčí, ale svými vlastnostmi (například pevností) dokonce předčí ocel. Nová je například kapota, části předního a zadního nárazníku nebo také zpětná zrcátka. Na fotografiích vidíte, jako by vůz byl černobíle lakován. Avšak ta černá barva vlastně černou není. Jedná se totiž o bezbarvý lak, který ukazuje strukturu uhlíkových vláken.

V interiéru jsou pohodlně usazeny dvě sportovní skořepinové sedačky, sportovní stříbrné doplňky a také se vyměnil přístrojový štít. Ten má dvě barvy - černé pozadí je určeno pro rychloměr, bílé pak pro otáčkoměr.

Nová jsou také kola, která mají vylepšený tradiční bavorácký design a jsou obuta do pneumatik Dunlop o rozměrech 215/40 R18 vpředu a 235/35 R18 vzadu.