Yamaha už několik motorů pro jiné subjekty vyrábí. Nyní by to bylo ale poprvé, co by nabídla agregát do skutečně velkosériově vyráběného vozu.

Toyota nabídne svůj automobil poněkud později, než bylo plánováno. Důvodem jsou problémy s konstrukcí, která je dnes velmi drahá.

Značka by chtěla srazit cenu pod 5000 euro (asi 140 000 korun), což je v současné chvíli nemožné. A právě instalace motoru od Yamahy by mohla k tomuto dopomoci. Yamaha má s výrobou malých motorů zkušenosti a agregát do mikroauta být malý prostě musí. Navíc Yamaha se chlubí tím, že její stroje splňují velmi přísné emisní limity, ačkoliv motocykly mají extrémně vysoké otáčky.

A právě splnění emisních limitů je jedním z nejdůležitějších požadavků, které Toyota chce splnit. Snížení emisí na hodnotu LEV (Low Emision Vehicle) nebo dokonce ULEV (Ultra Low Emision Vehicle) by modelu pomohlo v prodejích.

Automobily by totiž mohly do center měst bez poplatků (např. Los Angeles, Tokio), měly by zdarma parkování (např. v Londýně), a to jsou vlastnosti, na kterých budou zákazníci čím dál více lpět.