Návrat značky MG už není snem a továrna v britském Longbridge má opět co dělat. Její výrobní haly se můžou zaplnit automobily, které tak důvěrně zná - MG TF. Čínská automobilka NAC dostála svému slibu a připravila tento vůz zpátky do výroby, a to v původních prostorách ve svém rodném městě. Továrna založená už v roce 1894 tak nezanikla a může pokračovat ve své dlouhé historii.

Pro továrnu se naštěstí nesplnily předpoklady, že bude zavřená a případně se její zdi stanou vývojovým centrem. Pro NAC se stalo spíš prestiží vyrábět vozy v Evropě a navíc tím ušetřili na dovozním clu.

:. Sami se můžete přesvědčit, zda Číňané MG změnili k nepoznání či ne. Stačí navštívit jejich stránky.

NAC připravil MG TF v trochu pozměněné verzi, než byl ten poslední model, který odsud sjížděl ještě za "vlády Britů". Dnes se vůz prodává pod značkou MG TF LE 500. Vůz na první pohled nevypadá jinak, ale pár změn se na něm udělat muselo. Změny jsou především na motoru. Opět se zde objevuje osmnáctistovka, která však je naladěná na 135 koní (99 kW). Původně měl vůz dvě výkonové verze 120 a 145 koní (88 a 106 kW). Malé změny jsou i na karoserii, která je o tři milimetry delší (3943 mm) a o několik milimetrů nižší (1249 mm).

Nyní tedy zbývá jen čekat, kdy se rozjede skutečná výroba v Británii, kolik bude vůz stát a s jakou kvalitou přijde na trh.