Jelikož je však celkem obtížné v byrokratickém čínském státě založit novou značku se stoprocentním zahraničním kapitálem, dá se Honda dohromady se společností Denway Motors, což není nic jiného, než jedna z odnoží gigantu Guangzhou Automotive Industry. S touto čínskou automobilkou již dnes Honda produkuje své vozy pro Čínu, ale v množství, které je zanedbatelné (cca 30 000 vozů za rok).

Ovšem Honda se do expanze opře s plnou silou, a to nejen v Číně. V budoucnu postaví pět nových továren (například v Thajsku, Argentině či Indii), dvě motorárny a dvě výzkumná a vývojová centra. Také v Japonsku se rozšíří závody, takže Honda by měla japonskými továrnami zvládnout zásobovat i část asijského trhu.

Budoucnost v ekologii

Honda se chce v budoucnu zaměřit především na vývoj ekologických vozidel, která budou mít velmi nízké emisní hodnoty. Na trh by se měly dostat další modely s hybridním pohonem, ale již zanedlouho se objeví i vůz poháněný palivovými články. Honda  je již v závěrečné fázi vývoje modelu FCX a dokonce jej nasadila i do silničního provozu.

Zajímavá je však také expanze motocyklů. Nedávno proběhla médii krátká zpráva, že Honda sice figuruje v myslích lidí jako výrobce skvělých supersportovních modelů, ale mnohem víc by se ráda prosadila v nejlevnější třídě. Skútry jsou sice také v prodeji, ale na trzích jako je ten náš, jich neprodává mnoho. Na vině je především vysoká cena (v ČR od 45 000 Kč). Tu by měla srazit výroba motocyklů ve Vietnamu, kde bude centrum pro produkci maloobjemových motorek. To ovšem není všechno. Honda chce totiž do pěti let přijít i s velmi ekologickými modely motocyklů, jejichž účinnost spalovacího motoru bude o několik desítek procent vyšší a snad se dostane i na hybridní či elektormotorky.