BMW a DaimlerChrysler potřebují levný ekologický automobil jako sůl. BMW sice už má sedmičkovou řadu spalující vodík, ale cena vozu opravdu neukazuje na velké prodejní úspěchy. Navíc čerpacích stanic na vodík v Německu zrovna moc není.

Hybridní technologie by měly přinést kýžené výsledky ve snižování spotřeby a emisí. To už pochopila Honda, Toyota, PSA, Renault... Tak proč ne tyto německé automobilky.

Podle oficiálního tiskového prohlášení by za tři roky měly být vytvořeny speciální moduly pro hybridní pohon, které by byly možné instalovat do jakéhokoli vozu s pohonem zadních kol.

Pokud bychom si mohli zaspekulovat, tak výsledkem bude automobil, jenž nebude potřebovat velkou zásobu akumulátorů, ponese středně výkonný elektromotor, který bude točit motorem na křižovatkách, dokáže po krátkou dobu automobil pohánět sám a jeho zásadní výhodou by podle zatím neověřených zpráv měla být nízká spotřeba energie. Tedy nic zásadního proti současným hybridům, ovšem modul hybridního konceptu by měl být použitelný jak na benzínové, tak i vznětové motory.