Vůz bude postaven na zatím nepříliš používaném technickém základu. Automobil bude totiž kombinací mezi hybridním vozidlem a elektroautomobilem. Akumulátory na "palubě" bude možné nabíjet z klasické elektrické zásuvky. Jejich výdrž však nebude tím hlavním faktorem.

Pokud klesne dojezd na baterie pod dvacet či třicet mil (32-48 km), půjde spustit generátor proudu, který bude představovat malý spalovací motor. Ten v ustáleném režimu bude produkovat elektřinou, jenž znovunabije akumulátory. Výhoda tohoto systému je v tom, že pokud agregát bude pracovat v konstantním zatížení, jeho emise budou mnohem nižší, stejně jako spotřeba.

Pravděpodobnost, že by se tento vůz dostal na americký trh je vysoká. Nově totiž přicházejí v platnost emisní limity, které jsou extrémně přísné. Zvlášť Kalifornie a New York hodlají tvrdě jít proti emisím.