Po složité diskuzi vyčerpaná operátorka klientovi sdělila, že jej přepojí někam, kde jeho problém spolehlivě vyřeší. Klient se však velmi divil, když se po zvednutí telefonu na druhé straně ozvalo ‘Psychiatrická léčebna, Praha - Bohnice’," uvedl dTest.

Poradna zaznamenala i podivnou reklamaci bot, u níž se zákazník dočkal vrácení peněz pouze za jednu botu. Firma mu to zdůvodnila tím, že druhou botu přece může nosit, protože ta žádnou vadu nemá.

Klient téhož obchodu se také dočkal poučení, že nápis "water resistant" na obuvi znamená, že boty může nosit například v mokré trávě, v dešti by je ale obouvat neměl.

Zákaznice obchodu s potravinami zase musela čelit nepříjemným otázkám personálu na téma, jaké má ve své kuchyni brouky. To když si z obchodu přinesla mouku, v níž byly larvy, a personál zkoumal hygienické podmínky její domácnosti.