„Nárůst prodeje jsme zaznamenali ve všech regionech. Navíc v nadcházejících letech uvedeme na trh řadu nových modelů a výrazně rozšíříme modelovou paletu,“ sdělil člen představenstva zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. Škodovka si trvale pochvaluje dynamický vývoj zejména na čínském, indickém a ruském trhu, o 11 procent vzrostl prodej i v západní Evropě.

Propad na celkově klesajícím automobilovém trhu v České republice chce Škoda dohnat nabídkou nových modelů. „Nechceme jít cestou snižování cen, ale nabídkou nových atraktivních výbav,“ uvedl vedoucí prodeje v ČR Petr Pečenka.

Kromě toho chce ještě letos na podzim automobilka uvést na trh zcela nový model nejmenšího vozu z rodiny škodovek City Car a naopak také největší a nejdražší model Superb ve speciální výbavě.

V Česku se během letošního prvního pololetí registrovalo 26 100 vozů Škoda, zatímco loni se tento počet pohyboval kolem 28 000.