„Spojením obou firem vzniká skupina, která je schopna nabídnout zákazníkům kompletní sortiment služeb v oblasti výjezdové turistiky. CK Fischer dosud prodávala převážně letní dovolenou u moře, zatímco CK Nev-Dama je lídrem v oblasti lyžařských zájezdů. Obě firmy jsou v první desítce největších českých cestovek a jejich spojením se nově vzniklá skupina posune do čela pomyslného žebříčku,“ řekl Jelínek.

CK Fischer loni obsloužila 131 tisíc zákazníků a její obrat byl 2,13 miliardy Kč. Přes mírný pokles zůstává podle Jelínka jednou z nejziskovějších na trhu. "V době krize totiž není umění udržet si počet klientů, ale vykazovat zisky," doplnil Jelínek.

Nev-Dama poskytla v roce 2010 dovolenou téměř 123 tisícům lidí a její tržby činily 779 miliónů Kč.

Obě cestovky budou spolupracovat v přípravě i v distribuci společné nabídky dovolených, ale nadále zůstanou na trhu pod svými názvy. Do tří let plánuje nová skupina zvýšit tržby na 3,6 miliardy korun a mít 280 tisíc klientů.