Hlavní obsah

Škodovka vymění v úterý a ve středu ve svých závodech staré logo za nové

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mladá Boleslav

Během úterý Škoda v celém svém mateřském závodě v Mladé Boleslavi vymění staré logo značky za nové. Výměna log v závodech Vrchlabí a Kvasiny proběhne ve středu.

Foto: Radek Plavecký, Právo

Nová studie Škody a šéfdesignér Škody Kabaň na ženevském autosalonu.

Článek

„Nové vystupování značky a podstatně modernizované logo opticky podtrhují optimistickou náladu společnosti. Po úspěšném rozvoji v uplynulých 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v dějinách dosaženém v roce 2010, chce automobilka do roku 2018 své prodeje minimálně zdvojnásobit,“ informovala automobilka.

Pokud jde o nové logo okřídleného šípu, je větší a tím i lépe viditelné. Odstín zeleného okřídleného šípu se mění z dosavadní „přírodní zelené” na svěží zelenou „ŠKODA green”. Vnější části pak zdobí chromový vzhled.

Na vozech, které Škoda nabízí zákazníkům, se nové logo objeví až příští rok. Nebude jej mít ani malý rodinný vůz, který firma hodlá uvést letos na podzim. Nový firemní design by se měl postupně začít objevovat u prodejců Škody. Nový vzhled by měly mít všechny nově otevírané autosalony. U těch stávajících bude záležet na vlastnících, kdy se rozhodnou do změny investovat. Prvním autosalonem v novém kabátě má být ještě letos otevíraná prodejna ve švýcarském Curychu.

Škoda ohlašuje expanzi

Největší česká automobilka pošesté v historii mění své logo. Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga, totiž okřídleném šípu. Ten je v novém provedení podstatně větší. Odstín zeleného okřídleného šípu se změnil z dosavadní „přírodní zelené” na světlejší zelenou. Vnější části nového loga zdobí chromový vzhled.

Minulé černo-zelené provedení loga používala Škoda Auto od roku 1999. Předchozí firemní znak s okřídleným šípem, který měl modro-bílou barvu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.

Foto: Novinky.cz, ČTK

Mladoboleslavská automobilka prodala za únor přes 130 tisíc vozů, což znamená meziroční nárůst o 23 procent, jak uvedl její šéf Winfried Vahland.

Škodovka se do budoucna zaměří na posílení svých aktivit nejen v Evropě, ale také na trzích Číny, Indie a Ruska. Podle Vahlanda připravuje nejmasivnější modelovou a růstovou ofenzivu v dosavadní historii.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám